16.02.2014

Et år senere













Ja, så havnet jeg her igjen. Jeg kan ikke for det, jeg elsker å skrive. Jeg tenker mye. Alt må havne et sted. Tenk at det har gått et år! Jeg har blitt litt mer voksen og mye bedre kjent med meg selv. Også har jeg verdens fineste kjæreste (samboer, faktisk).

Jeg og Bård har flyttet sammen i en fin leilighet i Holmenkollen. 80 kvadratmeter som er bare vårt. Samboerlivet er en stor overgang, men jeg synes vi har det veldig fint. Jeg jobber som assistent i aktivitetsskolen. Det er deilig å være sivil igjen!

19. desember hadde jeg min siste dag i Bodø. Jeg har blitt så sykt emosjonell (gamlehjem
neste), og gråt hele dagen. Da jeg våknet i min egen seng dagen etterpå, føltes alt fjernt. Nesten så jeg ikke hadde trodd at jeg skulle overleve et år i Kongens klær. Og jeg har vokst så mye. Lært så mye. 2013 har virkelig vært det beste året i mitt liv! Å gå inn i Forsvaret er det beste valget jeg har tatt. Jeg angrer litt på at jeg ikke har skrevet ned alle opplevelsene. Men samtidig er det så godt å bare oppleve. Nei, for et fantastisk år.

Karriereveilederen i Forsvaret synes det er lærer jeg burde bli. Jeg er delvis enig, så jeg skal søke lærerutdanning på Høgskolen i Oslo og Akershus. Så får vi se hva det blir til. Det er både fint og slitsomt å ha så mange muligheter og ønsker. Alt forandrer seg hele tiden. Følger hjertet!






Ingen kommentarer: