21.02.2014

Dagen derpå

Man lærer visst aldri av sine feil! Jeg har hatt en under gjennomsnittet bra fredag, takket være en over gjennomsnittet bra torsdag. Heldigvis begynner kroppen å hente seg litt inn, og jeg er ikke lenger lenket fast på badet...

På onsdag var jeg på brettspillkveld hos Pia. Hun serverte kake og iste, og vi fikk kose med den utrolig søte rotta hennes, April. Jeg har aldri hatt noe særlig forhold til rotter, og har derfor fortalt meg selv (og andre) at rotter ikke er noe for meg. Men jeg merker at jeg er utrolig lysten på et kjæledyr, og ja -- jeg vurderer faktisk å skaffe meg en rottekompis! Har tross alt vokst opp med kjæledyr de første 19 årene av mitt liv. Bård er nesten on board (HEHE) på denne ideen. Jeg har begynt å gjøre litt research på rotter og råd ang. hold av rotte. Hadde vært dritkult, egentlig.



























Pia og April (som synes det blir litt vel mye kjærleik). Foto: priv

Ingen kommentarer: