31.03.2013

Til deg fra meg

Jeg er i mitt tjuende leveår her på denne planeten. Jeg er presse- og informasjonsassistent i Forsvaret og jeg har tenkt til å søke flygeskole eller befalskole i 2014. Jeg både vet og vet ikke hva det skal bli av livet mitt, men jeg føler at det har tatt en retning. At jeg er på vei et sted.

Har lest gjennom det som står her, og mye av det er morsomt. Det er minner. Men det er ikke meg. Ikke nå lenger. Jeg er ikke å finne her inne lenger, og hvis jeg noen gang får lyst til å skrive igjen, gjør jeg det nok på en ny platform. På intervjuet mitt til stillingen hos Forsvaret spurte de om jeg hadde skrevet noe. Og jeg ga dem adressen til denne bloggen. Og jeg fikk stillingen. Kanskje det er takket være alle minnene jeg har foreviget her inne, kanskje er det takket være noe helt annet.

På tirsdag går flyet til Bodø, og jeg vet ikke når jeg kommer hjem neste gang. Det kommer til å bli så alt for bra der oppe, med gode venner, verdens flotteste gutt ved min side og forhåpentligvis en spennende jobb. Og jeg er så spent på hvordan livet mitt blir fremover.

Denne bloggen har hatt sine glansdager, men nå føler jeg meg ferdig. Det er rart å se tilbake på hvordan jeg har utviklet meg. Fint å kjenne på hvor bra jeg har det nå. Takk for det. Takk for meg!

1 kommentar:

Vivian sa...

Ikke legg igjen Vivian som bare et minne da :( Okeeei?