22.04.2012

Det gode franske kjøkken

Herregud, psykologioppgaven.....snakker vi ikke om. Ødela sekseren med glans. Kan ikke skolen bare bli ferdig og så kan alle leve lykkelige resten av sitt liv. Nu vel. Det er snart russetid! Jeg skal ta bilder av buksa mi til bloggen, den er ganske så fin. Eller... den er så fin som en rød, posete bukse kan bli. Det er en grunn til at jeg ikke har røde klær.

I går var jeg og Mikkel på loppemarked. Vi skulle drepe litt tid mens det var visning av huset. Tipper vi gikk gjennom markedet 17 ganger. Jeg tok kommando og marsjerte inn på faglitteratur-rommet. KOKEBØKER. Fant en bok om poteter og en bakebok for barn. Ikke verdt en eneste krone, med andre ord. Så. Så, så, så. Så fant jeg en fransk kokebok. Julia Childs kokebok. Det gode franske kjøkken. Mastering the Art of French Cooking. Til 30 kroner. Jeg hylte av glede. Mikkel sa at jeg var dum hvis jeg ikke kjøpte den. Og jeg er smart. Så jeg kjøpte den. Halleluja.


4 kommentarer:

Inger-Johanne sa...

Man får jo ikke nok av kokebøker. Vi har så mange på jobb nå, og jeg vil ha alle! Helst de største og tykkeste, haha. Bruker dem aldri, da.. Huff, så dumt jeg ikke fikk vært på loppis i Oslo i helgen!
Takk for nytt innlegg, for øvrig:)

Inger-Johanne sa...

Hmm, i følge mtv.no går det.. 19.09 og 20.02(...) på tirsdager! Man kan helt sikkert se det på nett!
Jeg er helt grusom når det gjelder sukker. Holder sjelden mer enn en dag av gangen..

Camilla sa...

Merker jeg savner russetiden nå som alle skriver om den. :D Åh, det er jo så gøy. Gled deg!

Vivian sa...

Bøker fra loppemarked er alltid gode funn! Jeg gleder meg til å se deg forresten!!!!!!<35683