14.04.2012

Ok, en kjapp oppsummering.

Jeg har blitt forkløla.
Mikkel og jeg har vært sammen i 3 år og 1 dag.
Jeg har farget håret blondt.
Mobilen min er helt mongo.
Jeg har blitt slapp med trening.
Det er 69 dager til skolen er slutt for alltid.
Nesespray med menthol er idioti på flaske.
Jeg har hatt mitt livs siste siste Cooper-test.
Jeg har fortsatt ikke internett i leiligheten.
Jeg må bli ferdig med motivasjonsbrevet mitt.
Jeg har 13 jobbvakter i april.
Det er snart russetid.
Frustrerte Fruer er gøy.

Mitt liv for tiden.

2 kommentarer:

Inger-Johanne sa...

Å! Min eneste og helt fantastiske leser er tilbake! Takk, flotte deg!

Haha, Trondheim er jo stort! Men jeg skjønner hva du mener. Jeg liker Oslo, jeg. Men jeg jobber på et lager 9 til 17 hver eneste dag, og bor plutselig helt alene fordi kjæresten dro til Bali(!). Da er det ikke mye motivasjon igjen, haha!
Til høsten blir det mest sannsynlig London, da. Så det er ikke storbyen det er noe galt med!

Inger-Johanne sa...

Litt oppdatering ville jeg ikke takket nei til! Du blogger så fint!:)