04.05.2012

Sommer og russetid og livet uten internett

Ja, hei. Vi har enda ikke fått fiksa internett i leiligheten, så mitt liv må klare seg uten. Nå sitter jeg på skolen, men jeg har ikke time, så jeg benytter anledningen til å skrive litt. Jeg ble nettopp ferdig med min siste tentamen i hele verden og har derfor en mengde med fritid. Vil ikke si at det har tatt på å være russ, for jeg er jo ikke ute hver dag. Natt til tirsdag var jeg på Tryvann, og det var overraskende gøy, selv for en som ikke trodde hun likte sånne fester. Jeg har på buksa hvor enn jeg går, har kyssa en politimann på kinnet og hatt "en tut, en skål" i en rundkjøring. Så langt.

I kveld skal vi i teorien grille i Frognerparken, men jeg finner ikke været så sjarmerende. Akkurat nå har jeg utrolig lyst på Smash fordi naboen min på tentamen hadde en hel pose. Men jeg trente i går etter en lang slaskeperiode, og da blir jeg motivert til å ikke spise usunt på hverdager! Lurer på hvor lenge det varer.

Tenk at det er mai! Tenk at neste måned er den siste i skoleåret. Og den er jo ikke fullstendig, vi slutter den 22. juni. Noen ideer til hva jeg kan gjøre til høsten?

Ingen kommentarer: