31.01.2012

En historielekse unna søvn...

Jeg har akkurat spist sushi og vårruller til middag fra East Kitchen. Beste thai/japan/vietnam/kinakjøkkenet i Oslo, og superbillig. En hovedrett for 55-88 kroner, liksom. Nam! Og jeg liker ikke sushi en gang. Derfor er det vanskelig å forklare hvorfor jeg fikk sushi-craving.

I dag har jeg vært hos rådgiver for å snakke om studievalg. Jeg vet ingeting, jeg fikk svar på alt jeg lurte på, men jeg følte meg like lost da jeg gikk ut som da jeg kom inn. Jeg vet ikke engang hva ex.phil. og ex.fac. er. Men jeg følte meg grusomt fristet til å søke bachelor i psykologi på Kingston University i London. Jeg vil til London! Og jeg vil studere psykologi. Ikke nødvendigvis for å bli psykolog. Og derfor er London et fint sted å begynne. Etter militæråret.

Ingen kommentarer: