29.01.2012

Nei, gudene vet

Den kommende uken har ikke engang begynt, men jeg har allerede masse på tapetet! I løpet av uka må jeg gjøre historielekser og levere en prøve, jeg må fullføre et fotoprosjekt, hente en pakke på posten og sikkert noe mer skole. I tillegg skal jeg prøve å presse inn en skitur og begynne å pakke litt til flyttingen. (Det skjer jo ikke på to måneder, men huset skal jo tømmes helt... og jeg må være klar til å tømme resten av huset, så da begynner jeg med rommet mitt.)

Nå koker jeg pasta som skal bli middag, og slapper av etter en deilig helg. I går kjørte jeg, mamma og Mikkel go-kart, det var kjempegøy!! Videre dro jeg og Mikkel på fest, og var ikke i seng før 04:00... Tralala.

3 kommentarer:

tinekatrine sa...

flytting er spennende, håper dere får det fint i den nye leiligheten. og jeg vil også kjøre go-kart!

sv: ja! et liv uten matlyst er ikke et liv altså. nesten. et kjipt liv.

TrineBL.com sa...

Sv: Jeg elsker de!!!!!! Jeg kjøpte 39 (jeg bruker 38/39), og jeg synes de satt bra. Kanskje en smule trange for størrelsen, men tror de går seg til litt. :)

Mira sa...

Det er så spennende med flyttinger, nesten så jeg savner det. Og nydelig bilde!