01.02.2012

Ordinær onsdag (æsj bokstavrim)

Februar allerede! Ikke mer januar før jeg skal i Forsvaret, haha. 11 måneder igjen! kommer vinteren virker det som. Jeg hørte at det er meldt -20 i helga?! Hvorfor må det være sånn, da. Heldigvis (ehem) skal jeg jobbe og kose meg mest innendørs med Vivian, gidder ikke å være ute når det er så kaldt, vel! Gikk skitur på mandag, og da var det bare -5. Bra timing. Det liker vi. Nå begynner jeg forresten sparingen til Paris! Jeg tjener vel mellom 4000-5000 i måneden, og med en gang lønningen tikker inn på konto settes den over til sparekonto så jeg har ca 300 kroner igjen på kortet. Bare i tilfelle. Blir vel en del penger, vil jeg tro.

Har forresten et par Lita på vei i posten!! Aldri i mitt liv hadde jeg trodd at jeg kunne bruke så mye penger på sko. Men det har jeg altså gjort. Jeg har på følelsen av at de ikke passer, men jeg har funnet to nettbutikker som har dem i en størrelse større, så det er ikke krise hvis jeg må selge dem og kjøpe nye. Er jo så rik. Heh.
brunetteeeee-1.jpg
Cornelius2-1.jpg
You are my sunshine, lille venn!

2 kommentarer:

TrineBL.com sa...

Sv: Yes da! Du kjenner oss, kostyme må stå på. :) Hahaha, så deilig å være tidlig ferdig!

motionocean sa...

Jeg skulle ønske VI fikk litt ordentlig vinter snart......