31.12.2011

Håp, drømmer og nyttårsforsetter for 2012

Etter at jeg er ferdig på skolen, skal jeg reise til Paris med Mikkel som en belønning til meg selv for at jeg er ferdig med tretten års skole!

Jeg håper på en fin russetid som ikke koster for mye og som jeg ikke glemmer med det første.

Fortsette i den fantastiske jobben jeg har i Video Nova.

Ha det like fint med Mikkel som jeg alltid har og vise ham at jeg er glad i ham.

Flytte til en leilighet sammen med mamma.

Få meg en ny mobil som det går an å ringe/sende meldinger med! (Gjerne iPhone 4)

Charlie rykker opp fra nybegynnerklassen før sommeren.

Jeg håper jeg finner en slags treningsglede og kan være flinkere til å trene på en måte jeg trives med.

Bli mye flinkere til å passe kostholdet mitt!

Kanskje et Londonbesøk i førjulstida for å oppleve stemningen der fremfor den stressa julefeiringen i Oslo.

Dra på sesjon!

Før jeg kjøper klær, kast/gi bort noen av klærne jeg har fra før av som jeg ikke bruker. På denne måten fylles ikke klesskapet mitt opp av klær jeg aldri bruker som noen andre kan ha glede av.

Få opp mot 5 i snitt på vitnemålet.

Lage en slags ukeplan som involverer skole, fritid, kaniner, trening, jobb og ikke minst - nok søvn!

Legge meg til en fornuftig tid... senest 23:00.

Spare til Paristuren!

Skaffe Lady og Landstrykeren på DVD (kommer i mars!).

3 kommentarer:

TrineBL.com sa...

Sv: Åååh, så koselig!! Det skjønner jeg at du gleder deg til. :)

Camilla sa...

høres bra ut! :D

TrineBL.com sa...

Sv: Det hørtes veldig hyggelig ut! Jeg elsker jentekvelder. Det er helt sykt hvor mye man har og snakke om. TIL ENHVER TID.