08.01.2012

Berries

Nå har jeg Gossip Girl-maraton med meg selv og en pizza, og tenker på at jeg kommer til å tenke på denne tiden resten av mitt liv. Tenk at jeg snart er ferdig på videregående. Trenger ikke å stå opp 06:30 hver dag, trenger ikke å stresse over fag jeg ikke vil ha. Jeg kan velge hva jeg vil gjøre og når jeg vil gjøre det. Det kommer til å bli kjemperart! Og jeg kommer sikkert til å se på disse tre årene som de beste årene i min "ungdom". Når jeg sitter med store eksamensoppgaver og river meg i håret... Når skolestart nærmer seg skal jeg ha fadderuke, kjøpe masse akademiske bøker, feste, sitte på lesesalen, dra på forelesninger. Jeg gleder meg. Og gruer meg.

I dag har jeg hatt Jorunn på besøk. Vi har (i et forsøk på å jobbe med naturfag) bakt cookies, undersøkt eksamensdatoer og obligatoriske eksamener, tatt interessetester for studier og egentlig alt annet enn nettopp naturfag. Dagens frokost:
Nam! Håper alle har fine søndager. Nå skal jeg rydde rom og trene før jeg dusjer, ser enda mer Gossip Girl og kanskje til og med sover litt.

2 kommentarer:

TrineBL.com sa...

Sv: Det hørtes ut som et godt treningsopplegg. :) Tusen takk for tipsene!

TrineBL.com sa...

Sv: Jeg sov i halvannen time.. Hehehe, klarte ikke holde meg våken mer! Så ferdig showet da.

Tusen takk for tipset! Skal sjekke ut DVDene. :D