29.03.2011

Vår

Jeg har kommet helt ut av treningsrutinene mine... Og jeg trenger ikke å skjule at jeg føler meg bedre når jeg er i form og litt fastere i fisken. Når jeg er frisk, skal jeg legge inn trening i hverdagen igjen, komme tilbake i rutiner og form.

Hvordan ser de nye rutinene ut?
Jeg skal gå på de vanlige gruppetimene mandag og onsdag.
Hver ukedag skal jeg gå minst 10.000 skritt. Det er anbefalt for voksne, og noen dager går jeg faktisk bare rundt 3000. Powerwalk. Det liker vi.
Jeg skal ha veiledningstime på styrkerommet 5. april. Da regner jeg med at vi lager et program som jeg kan gjennomføre tirsdager og torsdager.
Fredager blir joggedager. Jogging er ikke tidkrevende, og jogging kan jeg skvise inn etter jobb klokka elleve. På kvelden. Noe som heldigvis kun skjer hver tredje uke. Noen er ambisiøse.

Jeg gleder meg til å bli frisk og til å bruke tiden min på noe annet enn tv, lekser og soving. Sommerform, here I come, liksom.
Canon-pus og 50mm-pus er kärlek. Bare se.

1 kommentar:

Elin sa...

Flink du er! Jeg joyner den å gå 10 000 skritt... Det skal jeg klare :D
God bedring <3 Håper du kommer tilbake snart. Du kommer til å dø av latter når du hører om fremføringen min... (a)