29.03.2011

H to the air

Det er nærmere 4 måneder siden jeg gikk fra blond til brun, fra dum til smart. Neida. Joda. Jeg tror jeg liker det brune bedre, men det er noe som ikke er riktig med fargen. I hvert fall ikke sånn som den ser ut nå. Den er veldig... oransje. Og grønn. Går det fysisk an?! Oransje og grønn?

Snart må jeg pelle meg til frisøren, men ikke for å stripe det lysere (hvilket var planen i vinter, striper før sommeren). Kanskje noe i den røde gate. Typ dette:
Spørsmålet er bare om jeg kler det. Og det er jeg neimen ikke sikker på at jeg gjør. Og er det dumt rett før sommersolen kommer? Burde jeg stripe det lysebrunt og så farge det mørkere til høsten når fargen kan holdes pen? HÅRKAOS. Help meeeee.

5 kommentarer:

julieowl sa...

aiaiai, hår er en vanskelig greie. jeg har lenge tenkt å farge mitt rødt, prøvde jo i helgen, men det funket ikke så bra. Jeg skal prøve på nytt igjen snart, håper jeg kler det. uæ

Vivian sa...

Jeg farget håret rødt/rødere for en stund siden og var veldig fornøyd! Nå kan jo ikke jeg snakke for ditt hår også, men du ville helt sikkert ha kledd det!! :D Du er nemlig kledelig i det aller meste <3

Tina sa...

SV: Hoho, er nok det! (tror jeg, ligner hvertfall) Eller, ikke noe sånt ekte da (om det fins). Kjøpte den på Camden-market i London :D

Åh, rødt! Skumle saker. Det er det jeg febrilsk prøver å holde unna mitt hår, haha. Men nå sitter rødfarge veldig godt i mitt hår da. Så om jeg angrer så er det synd for meg :P Mitt blir også veldig fort oransje/blasst. Men tror dessverre det bare er håret mitt som ikke holder på farge (med mindre det er rødfarge:P). Men hvis du har veldig lyst til å prøve, så hvorfor ikke? ;)

Vivian sa...

SV: Kjolene er fra Nelly :D::D:D

Amalie sa...

Vær litt dristig, og gå for rødt! Tror du hadde kledd det :)