28.03.2011

Lever på kiwi og nesespray

Nesten sju doruller har forsvunnet til snyting på tre dager! Så ekkelt. Jeg har sittet i senga i nesten to døgn. I går var jeg invalid fordi kroppen var varm, vond og snørrete, men i dag er jeg invalid fordi jeg ikke har lungekapasitet nok til å stå oppreist eller gå opp trappa............. Kjellerlivets positive sider.

Jeg vet ikke om jeg burde gå på skolen i morgen. Dessuten har jeg ikke analysert diktene jeg skulle analysere i helgen, og vi har gym i morgen. Og med kjølaastma funker gym meget dårlig. Jeg har ikke lyst på mat heller, bare cola :)

Og hva gjør man når man er syk? Man ser på objektiver og angrer på at man ikke har kjøpt Skins. OG NÅ VIRKER IKKE PHOTOSHOP. Også jeg som hadde 3 bilder.

2 kommentarer:

Julie sa...

Eline, om du ikke har kjøpt skins så går du bare på piratebay.org... (((((:

Tina sa...

SV: Er jo ikke så lenge siden jeg hadde en sånn. Eller har du sett noen som ikke ligner? Syns alle er så like :P

Og ja, huff. God bedring. Hørtes ut som en seig forkjølelse :/ Jeg klarte akkurat å slippe unna omgangssyken som gikk rundt her hjemme. Er veldig glad for det! :P