03.03.2011

Seks, ti ting jeg må gjøre før jeg dør

1. Besøke alle mine drømmebyer om og om igjen, kanskje bo der en periode; London, Paris, Berlin, New York, Miami og Roma.

2. Prøve livet i uniform, jenter har prøvetid før vi underskriver en kontrakt og binder oss for et år!

3. Svømme med delfiner. Denne drømmen var en hårsbredde fra å bli virkelighet, men vannparken i Miami hadde dobbelbooket oss og hadde ikke tid før vi dro hjem...

4. Gifte meg.

5. Få meg en hund. En hvit liten bomullsdott som flyr rundt og er den søteste verden har sett.

6. Fortelle en person jeg ikke liker at jeg ikke liker dem. Ingen spesielle, men man kan jo ikke like alle her i verden.

7. Bruke alle pengene mine på noe skikkelig bra og fint.

8. Ha kaniner igjen. Jeg vet at det kommer en dag om ikke så alt for lenge der jeg må si farvel til pelsdottene mine på grunn av tidsmangel. Men en dag - en dag før jeg dør, skal jeg få kanin igjen.

9. Bake alle oppskriftene jeg har samlet på, bake meg gjennom alle bakebøkene jeg eier!

10. Fortelle alle jeg er glad i hvor glad jeg er i dem.
sokker.jpg

Ingen kommentarer: