04.03.2011

Sukkerfrimåned 5. mars til 5. april

Fra og med i morgen (jeg tar lørdagen i dag) skal jeg holde meg unna alt søtt i en måned. Jeg kom inn i veldig dårlige matvaner i vinterferien, og for å kickstarte det på nytt tar jeg en hel måned uten sukker. Det blir spennende å se om det har noe større effekt på migrenen og resten av kroppen!

Jeg utsatte det litt fordi jeg skal i Jorunn bursdag i dag, og da er det kjipt å sitte i et hjørne for meg selv med frukt og vann. En måned er en måned, uansett når man begynner å telle! Hva gjelder unntak finnes det ingen, jeg skal la være å spise/drikke sjokolade, sjokolademelk, smågodt, grøt med sukker, frokostblanding med sukker, pannekaker, vafler, brus, saft, iskrem, bakevarer (!!!) og ferdigmat med mye sukker. Da vet dere det! Jeg kan vel skrive litt om hvordan det går når jeg har kommet i gang?

2 kommentarer:

Vivian sa...

ÅJJ!! Jeg har vært bort og... SPJONK ! Der var det masse nye innlegg, og nytt desing :o Liker alle de nye innleggene. Og at du skal ha sukkerfri månede! Husk at vi snart har en date. Shoot-date, you know. Glad i du <3

Vivian sa...

Det skulle stå borte. Men bort er mye koseligere.