02.03.2011

Moneymaker

Jeg gleder meg til neste lønning, tiende mars! Jeg skulle ønske jeg hadde alle pengene i verden, for det er så mye jeg trenger og vil ha nå. Jeg har funnet en haug med klær, solbriller, filmer, serier og ikke minst objektivet som venter på meg i butikken. Canon EF 50mm f/1.4. Hele neste lønning. Den som bare var rik altså! Her er alt annet jeg ønsker meg, fra Platekompaniet, Bik Bok, H&M og Gina Tricot.

Fucking Åmål, The Virgin Suicides, Across the Universe, Paris Je T'aime, Amelie, Chocolat, Harry Potter, Skins.
ginatricot.jpg
bikbokhm.jpg

5 kommentarer:

Camilla sa...

Liker veldig godt smaken din for klær! Får lyst til å kjøpe alt sammen! Digger grønnfargen på buksa, også de herlige vår/cremefargede overdelene. Falt rett inn i hjertet mitt. Litt synd da, siden jeg ikke har jobb engang. Enda. Bare vent, neste år så blir jeg kjendismilliardær 8) hehe..heh...hee.. Lov å drømme ^

Camilla sa...

^
(Bare for å fullføre smilyen min, den er ikke pirat med ett øye, skjønner du!)

Julie sa...

!!! jeg får og lønning tiende mars, og har tenkt til å kjøpe canon med 1.4 blender!!!! shit ass

TrineBL.com sa...

Sv: Tusen takk for tips og alt! :) Jeg har vært hos legen, spesialist, nevrolog og til og med tatt MR av hodet..... Jeg har prøvd mange forskjellige type tabletter, men ingen har foreløpig hjulpet. :( Jeg har et par sterke smertestillende, men det hjelper dessverre ikke alltid å ta de når jeg kjenner at migrenen kommer. Det eneste som pleier å hjelpe er å legge meg med nattmaske i et helt mørkt rom og rett og slett SOVE. Enten det er midt på dagen eller midt på natten. Sove er det eneste som hjelper. Og selvfølgelig masse vann og slikt, men det vet du sikkert fra før av. ;)

Mari sa...

den kjolen! ah, til å dø for/av.