19.12.2010

tittei

De siste ukene har jeg stresset forferdelig mye med jul, skole, alt. I tillegg har jeg sovet enormt mye mindre enn jeg vanligvis pleier og trenger, så denne helgen sa kroppen min stopp. Og man må lytte til kroppen. Jeg har sovet i hele dag og følt meg ellers utslitt og syk. Satser på å bli frisk og fin nå som jeg tar det med ro! På tirsdag er det siste skoledag, det blir meget deilig.

Vil tro at alle har relativt mye å gjøre nå før jul? Selv må jeg pakke inn mange gaver og kjøpe enda en, og bake pepperkaker! Men alt i morgen. Jeg skulle gjerne bakt mye mer, men jeg har kun én kropp og et par armer. Og mamma er veldig pro-kjøpekake. Så det ordner seg vel.
lys.jpg
Se hva jeg fikk i kalenderen min for et par dager siden! Kan se på den i evigheter.

1 kommentar:

Julie sa...

Åh, sånn har jeg også fått i kalenderen :D bare at min ikke har snemenn, men engler ((: