18.12.2010

may have to close your eyes and open them wide

I går var det snøstorm da jeg skulle gå hjem fra jobb. Jeg hadde spillelisten klar på mobilen, og for første gang i år kjente jeg at julen faktisk er på vei. Jeg frøs ikke engang :-)

Nå skal jeg straks på jobb igjen, og jeg hadde kanskje ikke gruet meg så mye som jeg gjør dersom jeg ikke hadde våknet med sammenklistrede øyne, tett nese og som alltid... dødvond hals. Jeg har mekket sammen en liten kladd med grøt og ligger i sofaen med tv og pc. Dere vet, alt man egentlig trenger!

På skolen er vi midt i sisteinnspurten på et fotoprosjekt. Jeg fotograferte cupcakes og makroner i hele går, vil dere se et lite preview? Jeg vet dere vil.
preview.jpg

1 kommentar:

Tina sa...

Jeg er superforkjøla selv. It sucks.

Likte bildene! Vil se fler :D