21.12.2010

Missing: julestemning

Juleferie! Halleluja. I dag har jeg gått istykker kneet mitt på den aller siste julegavejakten, nå anser jeg meg som ferdig. Jeg har bakt pepperkaker, men både jeg og Mikkel er for syke til å pynte dem! Skjebnens ironi, dere. Skjebnens ironi.

I morgen har verdens beste bursdag og begge ligger vi syke i hver vår seng. Jeg har fylt to søplekasser med snørrpapir, yum! Men jeg er oppe og går. Pakker inn gaver og styrer og steller. Skal opp klokken 09:00 for å levere en julegave og så feire bursdag til jeg dør. Håper bare jeg klarer å ta det med ro på lille julaften så jeg ikke må feire jul sånn som jeg har det nå. Eller "då" dersom jeg skulle ytret de fysiske ordene. For jeg er helt tett i hodet. Hurra!

Og jo, dersom noen skulle være i tvil om min julestemning, er den ikke på plass. Dobbel-hurra! DET GÅR IKKE AN Å LASTE OPP BILDER FORRESTEN.

1 kommentar:

Elin sa...

God bedring søta :)
og hvis det hjelper... Har ikke funnet julestemninga enda jeg heller :/