02.09.2010

Come to mama

Innholdet på bloggen har offesielt sunket til materialistiske gleder. Ja, jeg skammer meg. Men se så fint det er å se på!

Jeg er veldig heldig som har jobb og kan tjene mine egne penger. Får ikke fullt så dårlig samvittighet som når jeg bruker opp mamma sine... Mine penger kan jeg bruke på akkurat hva jeg vil, og det er en deilig følelse. Snart tikker en lønning inn på konto, og da skal jeg raide butikker med min besteste bestevenn og kjøpe bursdagsgave til meg selv. Litt sørgelig, men because I'm worth it.host1.jpg picture by elines_hoppekaniner
host2.jpg
Åh, kjenner jeg blir flau. Og veldig entusiastisk og glad og varm inni meg.

5 kommentarer:

marika sa...

har du blogg? :D
tusen takk<3

Vivian sa...

Åh, fine ting!! Men ting har du glemt bort.. Eller, du er vel ikke så reservert at du lar være å legge ut bilder av ditt nye rom? :(

marika sa...

SV: er helt klart at det blir foto i ptf nå:D

marika sa...

SV: liker det:D

imabird sa...

Den beige poncho`n har jeg på meg nå faktisk! Utrolig deilig, elsker den.