29.08.2010

I got freakin' key'd before coffee

Jeg overlevde første uke på skolen, men jeg er enda ikke overbevist om at de nye klassene egentlig er perfekte og at det ikke er noen vits i å bytte. Nå skal jeg slutte å gnåle om skole, fordi jeg gjetter ingen finner det noe særlig interessant bortsett fra meg?

I helgen var det (no surprise) regn i bøtter og spann, men jeg så ingen hindring i det og dro til Eidsvoll etter seks timer søvn. Uten gummistøvler. Kommer hjem, føler meg fin, sover litt, tar på meg tøysko og drar ned i byen for å se litt Röyksopp og så klart Jean Michel Jarre. Det var helt fantastisk. verdt det. Tenk at en 62 år gammel mann kan lage så fantastisk electronica! Litt snørr, tett nese og en sår hals i dag er en liten pris å betale for utsikt over det fantastiske showet i natt.

Edit: Feber, hoste, potte tett nese, fem liter snørr og kvalme. Høsten sparer ikke på noe, altså.


4 kommentarer:

enmelodi - musikkbloggen sa...

Sv: Takk for musikktips :) Hva gjorde du i Eidsvoll forresten?

enmelodi - musikkbloggen sa...

Sv: Åja, arrangerer man bare kaninhopping i Eidsvoll? Jeg måtte bare spørre siden jeg er fra en av nabokommunene til Eidsvoll ;)

enmelodi - musikkbloggen sa...

Sv: Åja, kjedelig når det blir sånn da. Skal jo være hyggelig å drive med noe, ellers er jo hele vitsen borte!

Warunee sa...

Aaaw, god bedring!