03.09.2010

Baby på sykehus

De som har sett noen av mine tidligere innlegg og vet at foto er min største lidenskap, lurer nok på hvorfor jeg ikke har noen bilder i innleggene mine lenger. Jeg har ikke mistet lysten, snarere tvert i mot! Noe i objektivet mitt eller kameraet mitt skurrer noe fryktelig og rister og lager masse bråk, og det blir umulig å fokusere. Så noe er veldig galt med stakkars kamera. Jeg prøver å manne meg opp til å spørre mamma om å sende det på reparasjon, men nå har jeg samtidig bestemt meg for å spare til nytt kamerahus - og et objektiv! Hvis jeg klarer å styre meg med pengebruken og setter av penger til julegaver allerede ved neste lønning, er disse i min besittelse før det har gått et halvt år!
Nikon d3000 kamerahus og Nikkor Nikon 50mm f/1.4 er snart i hus! Objektiv først, hihi.

3 kommentarer:

RONJA sa...

:( ikke morro! Men serriøst, jeg savner deg, massemassemasse! Jeg er så kjip som ikke har ringt deg altså!!! Luv ju!

marika sa...

det blir bra når du får det :D

Vivian sa...

Kuuult!! Vi har hatt prosjekt i fordypning (foto) i hele dag. Jeg liker ikke at skolen bruker Canon :-(