22.08.2010

Mi-se-ra-bel

Jeg er småstressa for første skoledag. Ikke liker jeg den nye klassen min heller, og det er vel det som gjør meg så stressa. Det er kun meg og én til fra den gamle klassen min! Så jeg kommer til å gjøre alt i min makt for å bytte klasse så fort som mulig. Håper bare noen vil bytte med meg.

Ikke har jeg funnet frem sekk, ikke har jeg funnet frem klær, pennal, kamera eller noe som helst. Jeg vil bare at hele skoleåret skal forsvinne forbi. Jeg gledet meg utrolig mye til å se den gamle klassen min igjen, for jeg hadde jo glemt at vi skulle blandes på nytt! Mulig jeg har dårlig holdning, men vet man at det ikke fungerer så vet man at det ikke fungerer. Og da fungerer det ikke.

6 kommentarer:

Vivian-macbruker sa...

Jeg liker det nye designet meeeget godt. Blant annet fordi headerbildet er fra vår suuperkuule shoppingtur :D
Ooog, jeg synes du bør skrive om hvor mye du gleder deg til å sove hos meg i helgen. Jaaaiks! Det blir tøft <3

TrineBL sa...

Sv: Hei du! Ja, jeg hørte mamma fortalte meg om det! Morsomt at du går der.

Lunde var kjempekoselig! Jeg går i 1MKB og har Marit som lærer. :)

Janina sa...

Hehe : ) synd da, bra at du liktevalget ditt : )

Anonym sa...

Hvorfor må dere blandes på nytt? Hilsen kusine Tone

Eline sa...

Til min kjære kusine: Det er visst fordi "de nye skal passe inn bedre", men de blander bare Media, hvor det faktisk ikke er så mange nye elever.. Jaja!

PS: Bildene fra grillingen kommer snart :-)

ingrid Helene sa...

Svar fra bloggen min: ja driver oppdrett av den rasen, hjemmesiden min finner du www.belovedyork.com