21.06.2010

London day one: arrival

Hotellet var like nærme Covent Garden som Norge er Kina. Vi gikk med trillekofferter på slep og måtte til slutt hoppe inn i en taxi (som forresten var drita fin.) og bli kjørt £4,80 til St. Giles.
Londonjuni2010001copy-1.jpg
Londonjuni2010025copy.jpg picture by elines_hoppekaniner
Londonjuni2010024copy.jpg
Etter å ha sjekket inn tok vi en heis på størrelse med en skoeske opp til 8. etasje for å finne rommet vårt, også på størrelse med en skoeske.
Londonjuni2010022copy.jpg
Jeg sjekket ut tv-kanaler mens mamma tok seg en dusj og så gikk vi ut for å finne et sted å spise! Det ble italiensk - min personlige favoritt - på en liten restaurant snaue 2 minutter fra hotellet.
Londonjuni2010021copy.jpg
Vi kom ikke til hotellet før 1930ish, så når klokka var sent i London sendte jeg nattamelding til en allerede sovende kjæreste i Norge før vi slukket lysene og lukket øynene for å sove. Den gang ei, dere! Sengene våre hadde ikke den berømte overmadrassen jeg setter slik pris på, og med 13467321 fjærer stikkende opp der sola ikke skinner ble det lite søvn på meg. Brettet sengeteppet og pakket meg inn i det, men det var jo søren meg 27 grader og ikke særlig kaldt! Jeg forbannet det lille vinduet mitt, puttet propper i ørene og ventet på neste morgen. English breakfast, ikkesaaant....
To be continued!

1 kommentar:

Vivian sa...

Åhh, jeg ergrer meg over at jeg aldri har vært i by'n i England :(
OGJO!! Du tar suuperkule bilder. Du har blitt utrolig flink :D