13.06.2010

Åja, den der bloggen...

I'm alive! Kom ikke opp i muntlig, så nå er det sommerferie for hjernens del. Livet er herlig. I dag måtte jeg ta farvel med Thorbjørn (mac)............Livet er ikke så herlig. Jeg har nesten bestemt meg for å selge den driten av en pc jeg har, og kjøpe mac. Savner Thorbjørn allerede. Ute er det i hvert fall sommer, ingen tvil om det!
TheCherryTree050.jpg picture by elines_hoppekaniner

Fy søren altså, nå hadde jeg så masse bra jeg skulle skrive. Where did it all go.
Her om dagen fikk jeg en bøtte med vann i hodet. Eller bare en bøtte med regn.
hejhej-1.jpg picture by elines_hoppekaniner
Det regnet, og det syntes å være utsoppelig. Derfor gav jeg opp håret, lagde sleik og syntes jeg så slick ut.
hejhejhej-1.jpg picture by elines_hoppekaniner
Jeg skriver som en gal på London-innleggene mine, bare så ingen tror jeg har glemt dem!

2 kommentarer:

Tina sa...

Så bra at du ikke kom opp da :D Det øverste blomsterbildet var kjempefint:)

Vivian sa...

Må bare si at den føflekken du har over leppa er DRITSØØØT! Den er så karakteristisk, og den får deg til å se ut som en fransk liten dame :-DD