23.06.2010

Pakkevanskeligheter

For omtrent to timer siden begynte jeg så smått å pakke. Egentlig sjekket jeg bare at pakkelisten min stemte og at jeg hadde alt. Er jo listoman, lager lister om alt. Jeg hadde alt, og manglet bare en ørliten ting.........PASS.

Hvis jeg var et pass, hvor ville jeg gjemt meg? I en lilla veske fra London kanskje? Hmm. Hvis jeg var en lilla veske med et pass i, hvor ville jeg gjemt meg? Endevender hele huset. Null veske. Jeg ringer Mikkel, null veske. Jeg sitter på med moren ned til faren. Null veske. Så kommer jeg hjem, og der står mamma og vifter med en veske. Og et pass. Den lå i kottet der jeg allerede hadde stått på hodet tre ganger og lett. Mødre vet alt, altså.
Pass.jpg picture by elines_hoppekaniner
Hva det går i akkurat nå. Så nå er det pakking for alle penga, eller er det blogging. Kofferten står og venter på meg, den.
Ftter.jpg
I dag har det vært deilig vær, og jeg fikk solt meg mens jeg holdt på med kaninburene (snakker om ferie, liksom). Spylte alle kaniner riktig så godt, og slapp alle ut i luftegård. Det ble for varmt for Mr. Button. Cornelius Button.
Cornelius2.jpg
Cornelius.jpg
Hva har du der'a, mamma?

1 kommentar:

Vivian sa...

Hællandussen så søt han er! Han har det helmax hos deg <3