01.05.2010

Sliten til hårspissene

Tror jeg har blitt pollenallergisk. Klør i øya. Starter med gårsdagen; Trente livet av meg på ellipsemaskinen! Løp i en time! Følte meg maks deilig på bussen hjem etterpå kan du tru. Rødere og svettere blir man sjelden.

Og forresten, fint at postkontorene har stengt i dag. Sykt fint å måtte vente på playsuiten til mandag. Hu-ra.

Vel. Det var deilig med lørdag. Jeg liker å sove lenge. I dag har det vært familiegrillbonanza hos oss, og tante, onkel, kusiner og barn var på besøk. Nå er jeg bare utrolig sliten, så dette blir tidenes tørreste innlegg. Dessuten har jeg mye jobb foran meg, for jeg har maltraktert hele HTML-malen til stakars bloggen. Og jeg hater fonten på overskriften, og jeg får den ikke bort. (#&/"#"¤!!)
Familiegrillbonanza1mai016.jpg picture by elines_hoppekaniner
Nå er det forresten bare seks skoleuker igjen! Hvor ble det av første klasse?

Ingen kommentarer: