29.04.2010

Paradise Hotel Jr.

Nå har jeg virkelig gjort det, altså. Lovet meg selv at jeg aldri skulle skrive noe om Paradise Hotel, men jeg har et par synspunkter som vil se dagens lys. Negative, bare så det er sagt.
For det første; hva er poenget med å delta i et spill der du må backstabbe, manipulere og lyve deg til topps? Folk der inne må jo bli helt tullete i hodene sine av alt det som skjer der inne. Og i går kom tydeligvis Thorbjørn tilbake, for hele Facebook tok av. Navnet hans var over alt etterfulgt av hjerter og utropstegn og det som verre er.

Vet dere at det sitter 10- og 11-åringer over hele Norge og følger med på dette hjernedøde, meningsløse "spillet"? Folk som ikke en gang har kommet i puberteten! Skjønner ikke mennesker hvor sykt det er? Barneskoleelever lærer at manipulering, sex, løgn og skittent spill lønner seg. Mine barn hadde aldri i hele verden fått se på noe sånt. Folk får mene hva de vil om Paradise Hotel, men at små barn sitter og følger med er for drøyt altså.

Ingen kommentarer: