02.05.2010

I think you do

Klokken var nettopp 02:54. Nå er den plutselig 03:29. På tide og komme seg i seng, kanskje. Ble sittende under et fleeceteppe med brownies og cola for å se på Sex og Singelliv i flere timer. Før det prøvde jeg å redde bloggen, men jeg gav opp og slettet hele malen. Mikkel holdt på å le seg ihjel på andre enden av telefonen når jeg banket i bordet og skrek at ingenting ville fungere.

Jeg valgte en ny mal og begynte helt på nytt med farger, mål, tekst, bilder og hele pakka. Nå er den slik jeg vil ha den, endelig! Et par timer på det, og så var arbeidsdagen over. Nå blir det vel gøy å blogge! Først må jeg sove minst ti timer... Det er så deilig å ikke ha en eneste plan i morgen! Mikkel kommer hjem fra NM på kvelden, og er jeg heldig, får jeg sove hos ham selv om det er skole på mandag. God natt!
GetAttachmentaspx.jpg picture by elines_hoppekaniner

Ingen kommentarer: