14.05.2010

Finest i verden

Nå er det ikke kaldt ute lenger. Det er ganske fint, det. Jeg må bytte buksedressen til en størrelse større i dag, men den er så fin at det nesten er til å gråte av. Så det er greit. Verdt det.

I morgen skal jeg ligge i dyne hele dagen. Egentlig har jeg masse jeg må gjøre, men jeg orker ikke gjøre det. Jeg har prøve i naturfag på torsdag, men jeg vet ikke hvor boka har gjemt seg. På tirsdag har jeg samtale med engelsklæreren min om en bok jeg skal ha lest. Satser på at det funker å ha lest bokreferater på nett.
4111609191_6b6c8b11ca_large
Verden er ganske fin akkurat nå. Jeg kom ikke opp i skriftlig.

Olabuksa mi passer ikke lenger. Buksedressen passet ikke. Det betyr at jeg har lagt på meg mer enn hva jeg trodde dette halvåret. Det høres så glorete ut, men jeg må faktisk slanke meg litt. Slanke. Smak på det ordet. Smaker som eddik.

Ingen kommentarer: