11.05.2010

De tre mulige utfall

I morgen offentliggjøres trekkingen av skriftlige eksamensfag. Det betyr at noen der ute vet om jeg kan le eller gråte. I morgen kan jeg bare komme opp i matte, noe som i og for seg er greit skriftlig. Altså håper alle at jeg kommer opp i morgen? Ja. Som dere ser, kan den neste måneden ha tre mulige utfall.

bow50-1.jpg picture by elines_hoppekaninerJeg kommer opp i matte skriftlig
Det nest beste for min egen selvfølelses del. Det ender i hvert fall ikke i tårer. Det er bare å bite i det sure eplet, regne matte til det triller tall ut av ørene mine og møte opp for å gjøre mitt beste. Skriftlig er lik glad.

bow50-1.jpg picture by elines_hoppekaninerJeg kommer opp i matte eller naturfag muntlig.
Skjer ikke. Ikke i min "fantasi" i hvert fall. For det første er muntlig helt grusomt og absolutt ikke noe jeg gjør med mindre jeg må. Hater å måtte huske masse tekst i hodet og snakke høyt og tydelig og SE komfortabel ut. Hvor lett er det når man tisser på seg i virkeligheten?! For det andre er matte og naturfag mine svakeste fag. Og 1 ser ikke bra ut på karakterkortet. Vi har bare hatt om ting jeg ikke forstår, og å skulle snakke om det i 20 minutter alene er unektelig det verst tenkelige som kan skje meg. Ender garantert i tårer. Muntlig er lik tårer og stryk.

bow50-1.jpg picture by elines_hoppekaninerJeg kommer ikke opp.
Det vet jeg ikke sikkert før 11. juni, men om det faktisk skulle være tilfellet........Vel. Ingen eksamen på meg. HURRA.

1 kommentar:

guro sa...

sv; tusen takk! koselig med kommentarer :-)

jeg liker bloggen din, du er søt <3