16.05.2010

Existential crisis

Jeg har i teorien et veldig avslappet forhold til det å pynte seg, men ironisk nok gikk det akkurat opp for meg at jeg ikke har en eneste fille å ha på meg i morgen. Kan jo like så godt gå rundt i OnePiece eller burka hele dagen. Har ransaket klesskapet mitt og kastet om meg med klær i full desperasjon. Går naken.

I morges oppdaget mamma at kaninen hadde tatt seg en løpetur i det fri. Da vi sjekka matskåla var den full. Lang historie kort - hele nabolaget var ute i pysjen og løp etter en klissvåt kanin som hadde vært ute siden svarte natta. Greit nok, det da.
DSC_0202Kopier.jpg picture by elines_hoppekaniner
Rampedyret.

Nå må jeg ta meg sammen og velge en av kjolene jeg helst ser gitt bort til loppemarked. HA EN FIN DAG :-)

2 kommentarer:

Vivian sa...

AADNEEEE!! Han prøvde sikkert å finne noen andre han kunne bite i snoppen..

Tina sa...

Nommiin, han var nydelig da :D Bra du fant han igjen da, hadde fått hjertestans hvis det plutselig manglet en her, hehe. :P

Takk for kommentar forresten:D Føler meg ikke såå dum når det er 1 kommentar hvertfall, hehe :P