20.05.2010

17. mai, del 1

Til tross for overskyet vær og grå, truende regnskyer, ble det en nokså varm og fuktig 17. mai med mye mat, brus og godt selskap - og ikke hjemme for en gangs skyld! Jeg og Mikkel la oss ikke før halv ett, fordi jeg måtte øve meg på å knyte slips! Hva hadde verden vært uten "How to tie a tie" på YouTube? Slipsknute ble det i alle fall, og en fin en med det!
17mai2010010.jpg picture by elines_hoppekaniner

Etter frokost med familien, kledde vi på oss, knøt slips, vokset hår, skyggela øyne og dro ned i byen med kamera og ekstra sko til meg. Jeg har ikke gått på høye hæler siden tidenes morgen, og 12 cm var kanskje ikke the way to go når man skal gå i byen et par timer... Og sånn så jeg ut:
17mai2010042.jpg picture by elines_hoppekaniner
Med hvit kjole fra Bikbok og fine fine sko fra Skopunkten i fjor sommer. Her er noen biter fra dagen jeg har redigert! Håper alle hadde en like fin 17. mai som meg!
17mai2010082.jpg picture by elines_hoppekaniner
17mai2010007.jpg picture by elines_hoppekaniner
17mai2010006.jpg picture by elines_hoppekaniner
17mai2010075.jpg picture by elines_hoppekaniner
Når vi kom hjem klokken 16, la vi oss og sov i to timer, og da var tiden for feiring over, så vi kosekoset til jeg måtte hjem og så var nasjonaldagen over. Finito!

1 kommentar:

Vivian sa...

Såå koselig :-) Utrolig fine bilder!! Jeg venter spent på del 2. <3