10.04.2010

Oh sunny day

Det er ikke så beklagelig at jeg har skrevet lite denne uka. Nå kommer nemlig våren, og jeg er alt for opptatt med å la den synke inn til å skrive om det etterpå!
Når jeg våknet i dag, hadde jeg følgende utsikt fra under dyna. Det er noe av det beste jeg vet.
I dag møtte jeg en av mine beste venner fra ungdomsskolen på Grünerløkka.
Oda er ganske fin, hun. Kule bukser har hun og. Og sommersko.
Vi startet dagen med en kopp varm drikke. Oda fikk drikke cappuchino. Jeg fikk drikke banansplit-kakao.
Siden vi ikke hadde lagt noen planer, ble vi enige om å se i butikker. På Grünerløkka er det få kjedebutikker, men massevis av vintage og småbutikker som selger nydelige klær, sko, smykker og småting. Oda kjøpte seg en matboks formet som en avlang hamburger. Jeg hadde sørgelig nok ikke med meg penger, så det var en hel del selvpining inne i bildet. Sparer til Barcelona, vettu.
Jeg tok bilder av pip-pip'er og spiste Oreo-kake.
Det var en meget fin ettermiddag, tenk!
Hun er så søt, atte. Jeg er glad i Oda!

1 kommentar:

Sirin igjen sa...

hvor får en tak i banansplittkakao?