03.04.2010

I mitt påskeegg lå det... nei, vent.

Jeg har gledet meg til å åpne påskeegget mitt hele ferien. Helt siden i fjor. Påskeegg er fint. Nå slo det meg nettopp: Mamma var tilfeldigvis ikke hjemme akkurat i dag, påskeaften. Påskeeggene har blitt brukt som pynt i stua. Jeg fikk ikke påskeegg, jeg. Nei vel.

Dette er den tristeste påsken i hele mitt liv. Vurderte til og med å lage egg til mamma.
Tumblr_kze9s1x3bm1qb57q7o1_500_large
Nå skal hun få smake en godtesulten tenårings vrede. Skal tegne sint ansikt på alle eggene innomhus. Hvis dere trenger meg, ligger jeg under dyna og gråter meg i søvn. God påske, liksom.

2 kommentarer:

Anne sa...

Svar: Det samme skjedde vel med meg i tiende også, men det er jo i den tiden man finner ut hvem som er vennene dine og ikke og man velger og blir vraket :-) Men tusen takk for kommentar, alltid hyggelig :-)

Vivian sa...

Staaakaaar :-(