11.04.2010

Klar for helvetesuke?

Dere aner ikke hvor lyst jeg har til å skrive mange stygge ord og tanker akkurat nå. Mandager markerer som regel hvordan hele resten av uka kommer til å bli, og denne uka er det ikke pent, for å si det på den måten. I morgen venter nemlig min verste fiende på meg. Løpetest. Coopertest.

Jeg prøver så godt jeg kan å fortelle meg selv at jeg kan klare det, at jeg har viljestyrken. Sannheten er jo i andre dimensjoner. Jeg har astma, jeg er i dårlig form, jeg har ikke tro på meg selv og dette blir litt av en mandag da, dere! Etter forrige løpetest fra helvete kunne jeg ikke gå på tre dager. En ting er å være støl i magen. Det er noe helt annet å ikke kunne bevege på seg i det hele tatt. Kan bare glemme medisinen min, så kan jeg faktisk bare glemme å prøve. Hadde måttet gi meg forrige gang hadde det ikke vært for min kjære inhalator. Eller noe. Greie man puster i.
Gray_clouds__crayons_and_sun_by_cookieaiida_large
Nå tror dere sikkert at jeg er en bortskjemt drittunge som lar en gymtest ødelegge hele uka mi. Slapp av, jeg har mange flere bekymringer her i livet (på skolen...?). På fredag skal jeg presentere fire portretter fra fire forskjellige kunstretninger, not that you care. Har seriøst ikke laget flere enn ett. Og så må jeg øve til gymteoriprøve som er på mandag, lage en fin brosjyre om plast, redigere portrettbilder og skrive rapport. Og så kommer det en særs nydelig dag. Gjett hvilken. Kjør på.

2 kommentarer:

BrilliantBrunette sa...

Vi har også masse å gjøre for tiden :(

sirin sa...

Skole er ikke alt da, husk det...

Vent litt! Skole er alt. Sorry, hadde glemt det.