01.04.2010

My chosen person

I dag morges lå jeg søtt, godt innpakket i dyner og puter, og sov. Vekkerklokken var stilt på halv tolv. Plutselig våkner jeg av at det ringer på flere ganger, men tenker at mamma er oppe og snur meg rundt for å sove videre. Tenåring vet dere. I halvsøvne synes jeg det høres ut som om døren til rommet mitt åpnes og lukkes, og det kjennes ut som om det står noen bak meg. Jeg snur meg, åpner øynene og mitt blikk møtes av et gigantisk smil fra verdens fineste ansikt. Ikke alle kjærester står opp tidlig og tar bussen for å vekke sin bedre halvdel, skal jeg si dere! Jeg gnir meg i øynene og tenker at dette er enten en dårlig aprilspøk eller så drømmer jeg. Mikkel har jo påskeferie og har besøk, vi skal ikke sees før tirsdag!
Han kryper tett inntil meg og holder meg i armene sine mens jeg våkner opp fra dvalen min. Bedre måte å bli vekket på kan jeg ikke tenke meg.

2 kommentarer:

RS sa...

One word: Aaaaawwwwww!!!!!!!

1 sa...

åh. fineste jeg har hørt i dag.