17.03.2010

Matte heldagsprøve: check!

Mattetentamen kunne for en gangs skyld gått dårligere, og jeg er tilfreds med det. Det rare var at P-elevene fikk to forskjellige oppgavehefter med ulikt antall oppgaver! Trenger ikke å si noe om mattelæreren... Alt sier seg selv.

Nå gleder jeg meg veldig til helg (langhelg!!) og ikke minst...
Det er enda ikke blitt lagt planer for påskeferien, og det ser ut som om London settes på vent en stund. Det gjør meg egentlig ingenting, fordi jeg absolutt ikke har noe i mot å tilbringe påskeferien i Oslo mens det virkelige vårværet gjør sin entrè!

Jeg forestiller meg fotoshoots med RS nå som vi begge endelig har tid, kino, film, godteri, sol og ikke minst soving. Noe må jeg jo finne på. Mikkel er nemlig et hyttemenneske, og i motsetning til meg, liker han å være på hytta i bøtter og spann. Et par dager holder for meg, hvertfall når det er ski involvert. Jeg skal lukte på krokuser og løvetenner, og ikke minst vinke snøen farvel!

Hva, kjære mennesker, kan man gjøre i Oslo i påsken? Hva skal du?

2 kommentarer:

RS sa...

JEG GLEDER MEG TIL PÅSKEN!!!<3<3
WOHO!!!

Tina sa...

Jeg får huset alene noen dager i påsken :D DIGG! Gleder meg til å sooove. Holdt på å skrive at jeg skal sole meg og, men det er litt tidlig. Håper hvertfall det blir fint vær!