11.02.2010

Siden sist har jeg...

sett spring awakening. Og det var gøy! Meget bra musikal om det å være ung, og om å vokse opp her i verden. Overraskende få i salen, men det var en opplevelse for livet! Jeg er veldig glad i musikaler, og var så heldig å få bli med Mikkel på Oslo Nye forrige tirsdag.


oppdaget at jeg har mattetentamen om fem uker. Dere kan tro vi fikk sjokk. Vi hadde ikke tentamen før jul, og hadde belaget oss på å ikke ha det til våren heller, fordi mattelæreren ikke hadde sagt noe. Sannheten var en helt annen. Vi fant det ikke ut gjennom mattelæreren en gang! Så nå føler jeg meg snurt.
Tumblr_krzfol6ow11qzb7gjo1_500_large

fått nye ideer til bilder.
Endelig litt inspirasjon på bildefronten! Jeg har hatt problemer med å finne en passende modell, men nå har jeg to! På lørdag tar vi kanskje de første bildene, litt motefotografiinspirert, men jeg kan ingenting om mote. Så det blir kult, rett og slett. De andre bildene vil jeg ikke uttale meg om, jeg vil ikke skape forventninger!
Buangkok25_large

skrevet kjærlighetsbrev. Det er jo straks Valentine's Day, og folk kan mene hva de vil, men JEG kan ikke komme på noe bedre enn å feire kjærligheten! Jeg har skrevet kjærlighetsbrev og planlagt en aldri så liten gave og overraskelse til min kjære på søndag (vi feirer på lørdag, fordi volleyballturneringer bare dalte ned fra himmelen). Og kjøpt romantiske filmer.
Tumblr_kwx0zlh7il1qapdapo1_400_large

hatt lyst på sjokoladeboller.
Det har jeg fortsatt, det er jo torsdag vet dere, ingen kake! Men jeg har hatt syke cravings på sjokoladeboller fra Deli eller noe annet nybakt i hele dag, så i morgen skal jeg bare la det stå i og kjøpe en tre-pack! Glinsende, varme boller med smeltet sjokolade i...
20080613145954

bestilt tur til barcelona! Dette er så fantastisk at det kiler i kroppen bare jeg tenker på det. Spanias sol og byliv. Hotellet. Mikkel. Meg. Det kommer til å bli himmelsk! Jeg kan skrive mer om Spaniaturen vår i et annet innlegg, fordi den fortjener ekstra oppmerksomhet. Hotell og reise er bestilt, nå er det pengeoppgjør, -overføring og sparing som gjenstår.
Tumblr_ktzjlfkevy1qaofnso1_500_large

gledet meg til helgen. Helg er fri, sove lenge, kjærestetid, kjærestebursdag, valentine's, film, godteri, kos, bilder, volleyballturnering og hemmelige ærender med Tjohansen og RS. Meget, strengt bevoktede ærender. I morgen har jeg dessuten skolefri. Det blir godt!
Tumblr_kvfe0sid9b1qa17m6o1_500_large

vært veldig energisk.
Jeg våknet tidlig søndag morgen etter sju timers søvn, ekstremt energisk og oppegående til tross for mitt bakfullaktige utseende. Glemte frokosten og gikk ut en tur med kamera og kaniner. Det gav meg en særs god følelse etterpå kan dere tro!
24gennaio125copia_large

kjøpt filmer og bøker. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har begynt med det før nå! Jeg er glad i bøker og filmer, og har i alle år lånt og ikke giddet å bruke pengene mine på det, men på sminke, mat og klær. Dustemeg. Nå har jeg i hvertfall investert i seks filmer og to bøker, og fryder meg over mine gode kjøp.
//Alle bilder er fra weheartit.com og google.com

1 kommentar:

Warunee sa...

Wow, utrolig fint innlegg. Jeg fikk nesten litt gåsehud :)