07.02.2010

Chatroulette

Jorunn og Maria gikk nettopp hjem. Vi har hatt en fabelaktig kveld med kake, American Pie (lol) og chatroulette. Chatroulette er som omegle, bare at man har webcam i tillegg. Det finnes mange rare mennesker der ute. Pervoer. Creepy. Ekle. Og mange hyggelige også. Vi traff på noen norske folk fra Fetsund, de var kule, men de disconnecta!!! Og så, kjære leser(eventuelt e), traff vi på Jonas Brothers, omgz zerr, zykt kult <3> Nei. Vi "traff" på dem. De var ikke ekte. Men vi later som om de var det. Jorunn fornærmet dem. Nå må jeg se å komme meg i seng! Vil dere ha noe å drømme om når dere blir inspirert av mine chatroulettesamtaler?!
Vi lo.

2 kommentarer:

mariaewfe sa...

jeg blir så redd når jeg ser han fyren/hun damen... men på den andre siden klarer jeg ikke å ikke le. lol. jonas brothers<3

kouply sa...

Chatroulette er så gøy! Sjekk også dette nettstedet for flere skjermbilder: www.bestofchatroulette.net