12.02.2010

Hey, how lucky are we?

De som fortsatt leser her inne, har vel ikke gått foruten å ha kjennskap til min bollecraving i går. Den var like sterk da jeg våknet i dag, så jeg unnet meg en til frokost. The cravings didn't stop there, men jeg lot nå dagen surre av sted i fred og fortrolighet. Da min kjære etter strabasiøse omveier til bussen og et ærend på Deli kom seg til meg, hadde han med seg en tre-pack bollepose til meg med masse sjokolade i! Han er gullig.
Når vi først er inne på romantiske hendelser, så er det vel ganske kjent (og kjært, hahaha..) hvilken dag det er på søndag, bortsett fra søndag altså. Alle hjerters dag, for å ta det på godt norsk! Folk kan være så mye for og i mot de bare orker, men å feire kjærlighet er det da seriøst ingenting galt i. Nei, det er ikke en norsk høytid, men hvem bryr seg om det. Jeg skal feire til det tyter kjærlighet ut av ørene mine. Det var alt for i kveld, barn, god natt! Siterer Ragnhild... "men nå må jeg natte, har øynene i magen", og går til sengs. Snart. Jeg og Mikkel feirer 10 måneder i morgen. How lucky are we? :-)


3 kommentarer:

Vivian sa...

Aww, så koselig :-) Dere er et søtt par!

RS sa...

DU MÅ LEGGE UT BILDER FRA OVERRASKELSEN FOR MIKKEL!!!!

Eline sa...

JA DET SKAL JEG GJØRE =)