02.02.2010

Out with the old, and uhm... Oh! In with the overprized!

Den ene lange neglen jeg hadde (og den var lang) er nå klippet helt ned til neglesengen, eller det rosa på neglen om du vil. Fingeren min ser ut om en stubbe og jeg opplever det som å ha ni og en halv finger. Det ser rart ut. Trøste og bære...
Og så så jeg på noen bilder fra omkring et halvt år siden, med bleka hår og pysj. Kan ikke tro at det var meg. Jeg skal bleke håret til sommeren, ikke gult bare, sånn som her. Prøv og feil vet dere. Henne er søt daaa!
I går ble det ingen innlegg. Det kan ha sammenheng med at det også i går var mandag. Mandag er min hatedag. Som jeg har skrevet før; på mandag er det fem dager med bekymringer over lekser, innleveringer, fremføringer og Gud vet hva annet. På mandager er det fem dager til helg.
Jeg, for min del, kan ikke vente til det blir fredag. Etter skolen, naturligvis. På fredag skal jeg nemlig noe hemmelig etter skolen (mehehe), og så er det helg! Jeg har planlagt helgen allerede, og gleder meg vilt til denne uka er over. Dere vil neppe se min grusomme "ukeplan" rent skolemessig. Men dere får se den for det. Den virker kanskje ikke grusom, men merk dere, og da mener jeg merk dere, at det er to muntlige presentasjoner. Mitt absolutte mareritt ganger to. Nå trenger jeg motivasjon merker jeg. Smilefjeset kan diskuteres, fordi onsdag er "intensivdagen" med reportasjen.

På skolen har jeg hatt gjensyn med hits for kids-klassikeren Hey Mickey. Den engelske analysen min er av en historie som heter "Mickey Mickey, you're so fine" og da får jeg utrolig nok denne sangen på hjernen. På med ørepropper og Lolly på full guffe.
Og her er jeg på mitt nest beste:

Hvordan ser deres uke ut?

2 kommentarer:

Vivian sa...

Uken min er meget avslappende :-) Gruer meg til helgen..

Anonym sa...

Hva skal du på fredag?