04.02.2010

I dag

I dag har jeg hatt tidenes dårligste dag. Jeg har vært mye alene på skolen, og hatt sosial angst midt i folkemengden på Oslo City. Og magesmerter fra helvete.
I dag fant jeg ut at jeg skal gjøre rommet mitt om til en stor dobbelseng! Det blir kos, og da kan jeg rulle rundt i puter og blader og store dyner.
I dag kjøpte jeg P.S. I love you. Fordi jeg så på filmtraileren på skolen, og døde inni meg. Den så fantastisk ut!
I dag har jeg på meg rosa bukse.
I dag trente jeg, og "løp" 3,6 kilometer på ellipsemaskinen.
I dag var det ikke så kaldt ute, og snømengden begynner så vidt å minske i byen. Man kan bare håpe det gir seg nå.
I dag får dere ingen bilder, fordi jeg ikke er i humør til å stå foran speilet og smile dumt til meg selv mens jeg selv tar bilder.
I dag ble jeg ferdig med reportasjen min, og ble fornøyd i tillegg. Haha.
I dag skal jeg legge meg tidlig.

Dette innlegget er inspirert av www.ohhappylife.blogg.no. Hvis hun ser dette, kommer bilder på mail snart!

Hva er dine "I dag"?

5 kommentarer:

Vivian sa...

jeg vil prøve å løpe på en slik maskin :)) det hørtes gøyalt ut!

Ane sa...

sv: Takk :) Veldig koselig :D

ina sa...

// Hih, hadde du lest teksten hadde du fått med deg at den er fra H&M:> Jeg vet, den er supersøt! Koster bare 39,50,- også^^

Warunee sa...

PS. I love you er fantatisk! Har faktisk ikke sett filmen, men jeg har lest boka flere ganger. Dør inni meg hver gang, hehe. Den er sååå fin! :)

I dag er jeg veldig trøtt! Og kvalm.

I dag skal jeg drikke meg full, hoho.

ina sa...

// Åå, da så:> Det er fint:* Føler med deg, forsåvidt:p