20.01.2010

Torsdag. Fint.

Onsdag morgen ble pangstartet med et heidundranes dorull-skred. Vi hadde litt i overkant mange doruller på toppen av badeskapet, så når en trøtt Eline kommer for å finne tingene sine, forventer hun ikke at hundre doruller går inn for landing på hodet hennes. Heldigvis for meg er doruller myke, men det var litt av en sjokkartet opplevelse for en morgentrøtt skapning. Må ha slått hodet litt, for på skolen var alt jeg fikk til dette..
Nå er det torsdag, og jeg "koser meg" med saft og rosiner. Må ty til andre løsninger enn godteri vet dere! Godteri inkluderer også sjokolademelk, brus, boller, kaker og potetgull. Livet er hardt. På søndag skal jeg ordne medlemskap i Friskis & Svettis, så da blir jeg frisk og svett og i god form! Torsdag betyr forresten at det er en dag igjen til helg! Mamma hopper alltid inn døren på torsdager og roper "8 TIMER OG SÅ ER DET HELG!!!". Hun er rar.

I dag har jeg på meg fin t-skjorte, og den er Mikkel sin, og jeg er sjalu. Dessuten lukter den hinsides godt! Den lukter Mikkel.

Dere, jeg virkelig hater bildemangelen på disse innleggene, så jeg skal bli flink til å blogge på den andre pc'n, selv om den bruker en halv evighet på å skru seg på. Og er ellers hjerneskadet. Nå får dere et herlig bilde fra juleferien.
Forresten, jeg har meldt meg på i en konkurranse som faktisk går ut på noe fint! www.ohhappylife.blogg.no, lager header til tre utvalgte blogger. En gang går jeg jo lei av den jeg har nå, og da kan jeg kjøre på med noe vakkert fra henne. Så jeg håper jeg vinner!

2 kommentarer:

Vivian sa...

Hahahaha! Med maaageeeen :-) Du er funny.

Oh Happy Life sa...

Det er heeeelg! Hurra hurra :)

Friskis og Svettis er gode saker. Jeg ble hvertfall veldig svett sist gang jeg var der, for sånn 3 år siden, hoho.