18.01.2010

I want to change the world...instead, I sleep.

På bussen hjem i dag var det fire mødre med hver sin barnevogn som på død og liv skulle trøkke seg inn på den samme, stappfulle bussen. Noen folk eier ikke intelligens. Våknet med vondt i hue, måtte løpe til bussen, hadde ikke pålegg til matpakke, tom for melk og må skrive rapport til i morgen. Mandager har det med å være forjævlige.

Helgen har bestått av Fotomessa (bilder kommer, yes), Mikkel, middagkos, kakebaking og annet snadder. Jeg har bestemt meg for å ikke råne rundt på shopping før til april, så lommeboka får noen salige måneder med ubrukt bankkort. Sånt blir det god samvittighet av! Dessverre har jeg behov (behov og behov) for en sesong Big Bang Theory og en bok før den tid. Enkle, materialistiske gleder.

Jeg sitter på skolemac, derav null bilder. Redigeres.

2 kommentarer:

Oh Happy Life sa...

Mandager er helt jævlige ja. Jeg hadde noe jeg tror må ha vært den verste mandagen i mitt liv i går. Jeg bare hulket til alt! Er glad den er over. Og enig med deg, er så vanvittig irriterende når du allerede står i en stappfull buss og allikevel så skal disse mødrene dytte seg inn med barnevognene. Er håpløst!

SV: Tusen tusen takk for hyggelig kommentar! Jeg har bloglovin, og bare koselig om du vil følge meg :) Linken ligger på høyre side på bloggen min :)

Håper du har hatt en bra dag i dag!

Synlig feil sa...

SV: Tusen takk for gode råd! Setter stor pris på det!