22.01.2010

Nå er det opp til dere.

Denne helgen blogger jeg ikke i det hele tatt, fordi jeg kommer til å være opptatt. Derfor gir jeg dere anledning til å fortelle meg hva dere egentlig vil lese på bloggen min, bortsett fra det jeg skriver om meg selv.

Det kan være alt, dere må bare sette fantasien i høygir. Nå håper jeg virkelig dere kommer med bra saker! It's up to you.

Edit: Kanskje jeg uttrykte meg litt dårlig? Dere skal nå komme med lange remser av hva slags bilder dere vil se, om dere vil se bilder, om dere vil se outfits, om dere vil ha sanger, om dere vil ha spesielle temaer osv osv. kom igjen people!! Skal man arrangere spørsmålsrunde kanskje!?

Fortell meg hva dere vil lese i kommentarfeltet! God helg! :)

8 kommentarer:

Emilie sa...

hmmmm... Jeg vil lese utrag fra happyboken din! Oh and by the way; jeg sletter bloggen min! (Tredje bloggen jeg sletter... høhø. Jeg egner meg mer som bloggLESER) <333333
OG! Jeg vil at du skal ha en syyykt random samtale med en random stranger på omegle.com! Og så poste den her! Tips:
Få mr./ms./mrs. random stranger til å tro at det er isbjørner på gaten i norge/ snakk om noe random på norsk/hvis vedkommende er asiatisk; spør om det går pokèmon på gaten der! Jubii! (og nei, jeg har ikke sånne omegle-samtaler når jeg kjeder meg på skolen. nei-da. haha)



JEG ER SYK IGJEN. JEG HATER DET

Vivian sa...

Fy flate! Hvorfor Emilie som kommenterte under her sletter bloggen sin vet ikke jeg?! For hun kom opp med et par dødsbra ideer. Hahah! Slenger meg på med hennes :-) Og du er søøød som er flink til å kommentere på bloggen min <3

Leif Åge sa...

hva det du som ble den heldige som vant konkurransen?

idajakobsen.blogg.no

Line S. sa...

Okei, jeg har egentlig ingen ønsker om hva jeg vil lese, for dette var første gang jeg var innom bloggen din :] Meeen, det jeg så var iallefall KJEMPEBRA! Dritfin blogg! :)

Eline sa...

Line: Tusen takk, det er kjempemotiverende å høre! Hyggelig at du likte bloggen, og håper du tar flere turer innom! :)

Karoline sa...

Utrolig fin blogg :) Masse bra bilder;) Vet ikke helt hva jeg vil lese om jeg:) Pleier som oftes å søke etter moteblogger, kanskje noen outfitbilder?

sv Tusen takk for kommentaren :D Utrolige bra tips!

Oh Happy Life sa...

Jeg vil bli bedre kjent med deg!Liker veldig godt å lese om hverdagstankene dine ;)

Tori Johnsen sa...

sv: jeg føler liksom at det er lettere å bli oppdaget på blogg.no. siden de viser innleggene man poster på forsiden og man lett kan "følge" blogger. når jeg blogget fast i sommer så hadde jeg flere hundre lesere om dagen. og det er så gøy å få masse kommentarer:D men jeg prøver blogspot en liten stund, så kan jeg se hvordan det går ;) blogger ikke bare for kommentarer nei:P men jeg liker jo at bloggen får litt oppmerksomhet 8) er jo det blogg er til