11.01.2010

Ten million fireflies

Takk til anonym som foreslo varmere sko på forrige innlegg. Som om jeg ikke går med vinterstøvler med for inni og ullsokker? En ting er at man ikke nødvendigvis går med sko inne. En annen er at det finnes noe som heter tøfler. Som sitter på føttene mine allerede, og tøfler med sko utenpå...vel, sånt gjør jeg ikke. Har bare gjort det en gang, med mammas turstøvler og mine duntøfler. Skulle hente posten. Så totalt random.

Jeg gjorde det! Jeg fullførte et nyttårsforsett! Den lukter så...godt.


Pluss verdens fineste pute. Oki. Skal ha alle vennene hans også. Bodde på Monki.

I dag har jeg vært kjempeflink(selv om mamma måtte true med å kaste alle klærne mine til dundas)! Jeg har ryddet, sortert og brettet alle klærne mine, og hør på dette: halvparten skal vekk! For en fantastisk herlig deilig følelse! Så har jeg fått noe annet ut av dagen enn å sovne foran South Park. Ingen gjør det.

Dette skriker jo bare moro.

Sure does.

Dette er hva man har på seg i dag.

5 kommentarer:

Jau. sa...

Det smykket så mistenkelig kjent ut... HM. Dessforuten er du veldig flink! Jeg kjenner jeg nesten får en liten tåre i øyekroken. En stolt en, altså.

Oh Happy Life sa...

SV: Takk for hyggelig kommentar!

For et utrolig kult smykke! Det må jeg ha meg, hvor finner jeg det? Hvor, hvor, hvor?! :P

Oh Happy Life sa...

Sv: Typisk min flaks. River Island har mye fint, må se om jeg kan finne noe lignende på ebay ;)

nikky in england sa...

jeg likte det siste bilde:)
men ja kult at du er med i konkurransen min :) ferdig med bloggpause nå og trekker vinner når 100 personer har deltatt. hold deg oppdatert selv :)

Oh Happy Life sa...

SV: Cupcake makeren er herfra: http://www.whatonearthcatalog.com/whatonearth/Whats-New_1AA/To-Play_1BC/Item_Mini-Cupcake-Maker_CD1812_ps_cti-1BC.html

Hurra!