08.01.2010

Spretne negler

Etter å ha ventet i tjue minutter på en busstur som tar nøyaktig fire, i minus tjue grader, sliter jeg med å få varmen i meg, selv krøket sammen under to fleecetepper med tøfler og ull på. Hadde så vondt i tærne. Jeg må ha sett ut som en hjulbeint 90-åring der jeg kravlet hjem.

Jeg la en vedkubbe på de stakkarslige glørene i peisen. Den har ikke fått noe respons så langt. Ble så desperat at jeg skrudde på ovnen (ikke panelovnen, nei, ovnen vi lager mat i) og stakk føttene mine inn. I den. Deilig.
Kan ikke legge meg før jeg blir varm, og jeg skjelver. Sover til og med mellom to dyner, med full vinterpysj og sokker. Når skal det bli varmere!?

Jeg gidder ikke å montere kamerastativ og stille selvutløseren, så dere får greie dere med usle webkamerabilder. Hvis dere også, fryser, hallo, share the pain!! Dere er dårlige til å kommentere. Beklager.

EDIT: VEDKUBBEN TOK FYR! DET BLIR VARMT! HALLELUJA!

5 kommentarer:

IngridM sa...

hahahaaa. du er gøy du!!!
:D:D

Tina sa...

Jeg fryser ogsåå! :P

Nina sa...

Du klarer mye Eline, det er jeg ikke i tvil om!
Skal tenke på deg neste gang jeg kommer hjem og er kald, så skal jeg finne på noe lurt :) Svært morsomme bilder forrsten!

Vivian sa...

Nå har det gått ned til -14 her! Yeeeeeeees <3

Anonym sa...

Hva med noen varmere sko?