15.01.2010

Det er fredag, så hva skjeeeer a?

Når blogspot ikke husker deg, er det en stund siden du sist blogget. Åh, grusom fredag. På sett og vis. Jeg glemte mobilen min hjemme! Følte meg så naken uten den. Visste aldri hva klokka var. På bussen hjem fikk jeg tidenes skravlebøtte bak meg. Han skravla høl i hue på hele bussen, så jeg måtte cranke opp volumet på iPoden til ørene mine sprengte. Noen folk burde virkelig ikke hatt lov til å ta kollektiv transport. Det inkluderer tyggisdama. Hater henne.

Hva jeg leser akkurat nå. Sarah Jessica Parker/Carrie Bradshaw. Åh.

Bortsett fra det, er det helg! Alle hjerter gleder seg. Mitt gjør i hvert fall det. Helg betyr godteri, er dere med? Jeg er så stolt av meg selv! Har ikke spist godteri på hverdager de siste to ukene, og det begynner å bli en vane. Hallelujah! Så i morgen skal magen få smake godteri til den sprekker. Tjuvstarta i dag. Kakefredag på skolen. Dårlig samvittighet.

Driver og kladder litt på et par innlegg som vil bli publisert en gang i fremtiden. Bilder av rommet mitt og ting jeg skal oppleve og gjøre før jeg dør. Ting jeg vil gjøre i 2010 kanskje. Verdt å vente på?


Denne kommer på besøk til meg etterpå!

4 kommentarer:

littleheart sa...

God helg, kos deg masse.
Takk for fin kommentar på bloggen min.

ELISE! sa...

Nydelig header ^^
Digger designet :3

Anonym sa...

En liten utfordring: Kan du ikke skrive litt om hvordan Tomine Harket følte det da hun ikke gikk videre i grand prix? Hun så så lei seg ut :-(

Eline sa...

Anonym: Jeg så ikke på MGP, er ikke egentlig interessert i det. Livet går videre, jeg tror hun klarer seg helt fint!

Vil du ha en liten utfordring? Skriv navnet ditt neste gang du kommenterer! :-)